Purr-fect Gifts from the Heart ^_^


K.A.T.S - Kucing Adalah Teman Setia! ^__^

Assalammualaikum Kawan-Kawan Pecinta Kucing! Meow!!! K.A.T.S Malaysia adalah komuniti dan shop online (yang dimiliki 100% bumiputera) di mana kami menawarkan produk-produck cenderahati ‘Tempah Khas’ & 'Hand Made' yang menarik pada harga yang berpatutan berbanding di luar. Dan apa yang lebih menarik, sebahagian dari hasil jualan kami akan kami dermakan kepada Pusat Jagaan Kucing, Omiey Cat Shelter, yang terletak di Kepong. Sama-samalah kita membeli sambil berbakti. Insyallah ^_^

Sila lah scroll dan lihatlah produk-produk menarik kami dan cara-cara ingin menempah pesanan anda. Insyallah segala pertanyaan akan kami reply secepat mungkin.

Semua Photo dan Design dalam blog kami adalah cuma sample tempahan customer terdahulu, Insyallah kami dapat design dan reka setiap item mengikut citarasa, tema, kreativiti serta pilihan design anda.


Friday 11 May 2012

*Cartoon Ideas* Cartoon & Kucing2

Assalammualaikum...!! Disini KATS cuma nak share beberapa IDEA, jika anda mau Item anda untuk insan atau baby yang disayangi, berbentuk kartun! Di bawah cuma beberapa sample sahaja. So boleh la pilih untuk print kan nama anda + photo + Imaga kartun+ text ke atas gift anda, samada T-shirt, Mug, keychain dan lain-lain.







CONTOH SAHAJA:

Click for Larger Image

(T-SHIRT RM35 siap tempah + Design + photo + text anda, sila scroll link T-shirt di sebelah  kanan page untuk contoh dan size)


Atau pun bermotifkan kucing - kucing comel pun boleh! Comel kan kalau kami print kan atas T-SHIRT atau Mug anda??







CONTOH MUG SAYE!
Comel kan? Tempahan mug RM25 setiap satu sekali dengan delivery)


Semua gambar-gambar di atas adalah contoh dan sebagai memberi Idea, email lah kepada kami jika anda ada sebarang pertanyaan, Insyallah akan kami reply secepat mungkin.

No comments:

Post a Comment